mércores, 16 de novembro de 2011

ESTAMOS AVIAD@S!

Acábome de enterar que vou cobrar a miña derradeira paga "extra". Sen entrar en consideracións ético-morais dos dereitos fundamentais do ser humano, isto é " dereito ó traballo e a unha vida digna" do que non disfrutan 5.000.000 de persoas neste país chamado España, e pensando só " egoistamente" nos meus dereitos inalienables como traballadora -que xa tivo un recorte de soldo sin ser funcionaria-,e que me queren facer sentir mal por chorar por dúas pagas extra cando outr@s non teñen nin unha ó mes, e que teño que dar grazas por estar traballando, e nunha profesión que cada vez indignifican máis, facendo crer á sociedade que @s docentes somos @s chul@s do país, que non traballamos, que disfrutamos dunha morea de vacacións e que temos un alto poder adquisitivo, sen ter en conta que é falso, unha falsa publicidade, e que somos @s que formamos ás xeracións vindeiras e gobernantes futuros- que dito sexa de paso, esperemos que mil veces mellores-, gustaría de lembrarvos que isto é cousa do goberno PP na Galiza, e do PSOE na España, e que mentres @s parad@s non cobran nin traballan, e @s traballador@s temos máis recortes, el@s e os bancos seguen a encher os petos, por non preguntar a voz en grito onde están os sindicatos?. Nós, a xente de a pé, non temos culpa desta crise salvaxe, abondanos con poder chegar a fin de mes envoltos nesta voráxine de hipotecas e cretos que o sistema capitalista, a globalización, e os politicuchos de merda, que minten e trafegan en función da morea dos paises máis ricos e dos seus propios intereses partidistas, e persoais, -non o esquenzamos-, nos meteron. El@s non se baixan o soldo, non renuncian a pagas públicas e privadas e non falemos xa das xubilacións, as prevendas, os extras, as dietas...., el@s non renuncian a nada, todo o paga " papá pobo", todo os e as traballador@s e xubilad@s, e piden o noso voto para perpetuar ese sistema e o seu prurito, e somos tan parv@s que llelo damos, sen pensar nin unha migalla en que algúns xa o están a celebrar por anticipado e sen presentar programa, pero seremos parv@s! estaremos idiotizad@s!, e que non vemos o que están a facer con nós, e que non vemos o goberno da Galiza,o que está a facer no ensino, a sanidade, coa lingua, a nosa lingua, coa nosa identidade, como poden @s traballador@s galeg@s votar PP? como poden @s traballador@s de calquera lugar votar PPPSOE? Se teño que renunciar ás pagas para que coman @s meus/miñas veciñ@s, amig@s e familiares, arrimo o ombro a primeira, e pásoo peor, -que xa é difícil- coma tant@s, mais para que os ricos sexan máis ricos e os bancos máis poderosos non me dá a gana, e protesto, e maniféstome, e loito, e patalexo, porque non é xusto, claro que choro polo meu, polo meu dereito a compartir a riqueza que se xera coa miña suor e co meu traballo, porque o soldo non me chega, porque traballo como unha burra e ollo cada día como desprezan o meu traballo, a miña lingua, a miña cultura, ao meu país, como me ningunean, como se rin na miña faciana, e á miña conta, e miro como eu son cada vez máis pobre a conta de que outr@s sexan cada vez máis ricos! Basta xa leches! cando imos despertar! cando imos dicir NON , NON vos queremos, non vos aturamos, cobrade o mesmo soldo ca min por facer moito menos polo país do que fago eu, porque eu son pobo, e tí un mangante sin principios, nin escrúpulos, sego sen querer entrar en principios éticos de moral social. Entendo que a paga de Xullo é unha reminiscencia franquista, mais entendo que o meu soldo non é o mesmo co dun profesor alemán, inglés ou francés, incluso grego ou portugués, nin o dun docente da pública, que ainda están máis putead@s ca min tendo máis dereitos ca min tamén, esas pagas compensan a diferenza de soldos que hai entre traballador@s na Unión Europea, asi que señores politicuchos, non me comparen con el@s, e non me digan e ameacen, coma o señor Feijoo, con que estou disfrutando dun regalo do Estado e da Comunidade, NON SEÑOR, disfruto dun dereito que me corresponde porque estou dando un servizo a ese Estado e a esta Comunidade, como vostede a chama, que non é tal, senón que é o meu PAÍS, mal que lle pese! porque ainda por riba tamén me quere negar o dereito a chamar a Galiza o meu país, espero que este país desperte do soño dos mortos e escomence a vivir na loita dos vivos e @s que queremos vivir, porque senón, imos amolad@s! que máis nos queren quitar xa? que máis imos deixar que nos quiten?

.

Ningún comentario: